poniedziałek, maja 28, 2018

Bismillah (Łódź)

Nie jestem jakąś ogromną fanką zamawiania jedzenia do domu. Zazwyczaj jedzenie na dowóz jest dużo gorsze, niż w lokalu: zimne, zapakowane w papier, który zawsze namaka sosami - po prostu odechciewa się jeść. Zdecydowanie wolę wyjść do fajnej restauracji lub upichcić coś w domu. Jednak restauracja Bismillah zaskoczyła mnie. Pozytywnie.


 
Bismillah Grill&Kebab Restauracja znaleźliśmy na jednym z popularnych portali z dowozem. Tak naprawdę zasugerowaliśmy się tylko i wyłącznie ocenami na stronie, nie sprawdzając (jeszcze wtedy) ocen na Facebooku. A te są naprawdę dobre. Widzę dużo dobrych opinii dotyczących ich lokalu na Bałutach (ul. Łagiewnicka 54, koło Lidla) i obsługi, myślę więc, że w niedalekiej przyszłości powinnam i tam się pojawić.

Z Bismillah zamawialiśmy dwa razy w ciągu jednego tygodnia. Na pierwszy rzut poszły dwie porcje. Wzięłam do spróbowania pitę z miksem mięs, czyli kurczakiem i wołowiną w rozmiarze mega (15 zł) z sosem mieszanym oraz dużą pitę z falafelem (12 zł) z sosem łagodnym. Od razu mówię - sos ostry jest naprawdę ostry. Nawet jeśli weźmiecie mieszany to są miejsca, gdzie sam ostry daje niezłego kopa. Więc jeśli nie lubicie przesadnie pikantnych potraw (jak ja) to weźcie łagodną wersję. Placek jest lekko grillowany przez co jest odrobinę chrupiący i nie rozpada się.

Za drugim podejściem postawiłam na bułkę turecką z kurczakiem i wołowiną wersji mega (15 zł). Porcja była OGROMNA, chociaż wiem, że na zdjęciach nie wygląda tak spektakularnie. Dojadłam ją ostatkiem sił i polecam. Tak po prostu.


Muszę przyznać, że to miejsce jest dla mnie kebabowym objawieniem. A trochę już ich w swoim życiu spróbowałam. Jest naprawdę dużo dobrze doprawionego mięsa (niezależnie od tego czy to drób czy wołowina) i surówki, która jest po prostu smaczna. Falafel niestety był trochę suchy, ale wciąż dobry. W mojej ocenie na tę chwilę jest to najlepszy kebab w mieście. 

Jeśli chodzi o sam proces dowozu to nie mam nic do zarzucenia. Za każdym razem przywiezione przez bardzo miłego pana w krótszym czasie, niż ten podany przy zamówieniu. I do tego ciepłe. Duży plus!

SMAK: 4/5

OBSŁUGA: 4/5
CZAS OCZEKIWANIA: 5/5
STOSUNEK CENY DO JAKOŚCI: 5/5
OCENA OGÓLNA: 4/5


Hej, jeszcze na koniec małe ogłoszenie! Jeśli chcecie śledzić mnie na bieżąco to zapraszam na Instagrama. Tam jestem najbardziej aktywna, ale zaczęłam też ćwierkać na Twitterze. :) Chodźcie, powoli się tam rozkręcam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz